Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

vvvv

   

 

 

 
 
 

 

 

 

         


OBCHODNÍ PODMÍNKY » Reklamace a výměna zboží

Reklamace, výměna a vrácení zboží

Vždy se může stát, že dojde k chybě, ať už při kompletaci objednávky nebo k poškození zásilky během přepravy. Rovněž se může stát, že jste objednali špatnou velikost zboží a chcete jej vyměnit za jiné.

Jak tedy postupovat? Kontaktujte nás na e-mail info@maxbaby.cz a v případě reklamace připojte fotografie poškozené části zboží. Následně budete vyzváni naší pracovnicí z oddělení reklamace k zaslání zboží na níže uvedenou adresu. Ke zboží rovněž připojte stručný popis závady a v případě výměny zboží uveďte, jaký je Váš požadavek-vše v rámci emailové komunikace.

V případě dohody či objemnější zásilky Vám můžeme sjednat odvoz prostřednictvím dopravce.

V případě, že reklamujete zboží, vracíte zboží nebo požadujete výměnu zboží, nás předem kontaktujte na našem emailu: info@maxbaby.cz předejte zbytečnému zdržení a komplikacím. Děkujeme za pochopení.

Adresa pro zákazníky:

CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov

 


REKLAMAČNÍ ŘÁD

Záruční doba
Na veškeré zboží (vyjma drogistického a zboží s uvedenou dobou použitelnosti) prodávané v našem internetovém obchodě, se vztahuje záruční doba 24 měsíců.


Záruka se nevztahuje na následující případy:

  • zboží bylo poškozeno nevhodným nebo neodborným zacházením,
  • zboží bylo poškozeno přírodními živly,
  • zboží bylo poškozeno běžným opotřebením.

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Tato doba se případně dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde-li k výměně zboží, počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců.

Reklamace a její uplatnění
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada na výrobku, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva:

  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady nebo na výměnu vadného zboží, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, má zákazník právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a brání řádnému užívání zboží, má právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy,
  • jde-li o vady neodstranitelné, které nebrání řádnému užívání věci a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Při převzetí zásilky je kupující povinen překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice, apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci bez zbytečného odkladu, maximálně do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit (výměna zboží nebo vrácení peněz).

Pokud se prokáže reklamace jako neoprávněná, hradí náklady spojené v souvislosti s posouzením reklamace zákazník.

 

Kontaktní adresy pro doručování reklamovaného zboží:

CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov

 


Vrácení zboží bez udání důvodu
Kupující má podle §1829 občanského zákoníku právo již odeslané či jím přijaté zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodu, pokud možno v neporušeném stavu a nejlépe v neporušeném obalu na vlastní náklady - má tedy právo odstoupit od uzavřené kupní smlouvy bez udání důvodů a bez jakékoliv sankce. V případě, že je zboží používáno a částečně opotřebováno, prodejce vypočte náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží a určí, o kolik bude snížena vrácená cena.


K zásilce musí být přiloženy veškeré dokumenty, a to včetně faktury, nebo musí být vznik smlouvy jinak hodnověrně prokázán-emailová komunikace. Zákazník doručí vrácené zboží na adresu provozovatele. Prodávající vrátí kupujícímu již zaplacenou kupní cenu nebo její část (odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží snížené o skutečně vynaložené náklady, příp. snížená o částku úměrnou opotřebení) včetně nákladů na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání, které prodávající nabízí, na jím udané číslo bankovního účtu či jinak na základě vzájemné dohody, a to nejpozději do 14 dnů od okamžiku odstoupení od smlouvy. Kupní cenu však nelze vrátit dříve, než obdržíme vrácené zboží. Skutečně vynaložené náklady jsou stanoveny součtem nákladů na zpracování a vyřízení objednávky, expedici, balení, dopravné.

Dle § 1837 nelze vrátit zboží, u kterého došlo k porušení hygienického obalu.


Výměna zboží
V případě objednání nevyhovujícího zboží (velikost, barevné provedení atd.) je možné toto zboží vyměnit za vhodné nebo jiné zboží se započtením hodnoty původního (nejedná se o reklamaci ani vrácení zboží podle § 1829 občanského zákoníku). V tomto případě hradí náklady spojené s vrácením zboží kupující a náklady spojené s opětovným zasláním hradí prodávající. U vyměněného zboží tedy není účtováno zpětné dopravné ke kupujícímu. Podmínkou výměny zboží je stejná, příp. vyšší hodnota nově požadovaného zboží a zaslání původního zboží v nepoškozeném a nepoužitém stavu v původním obalu. V případě, že došlo k pochybení ze strany prodávajícího, který omylem zaslal jiné než objednané zboží (záměna), veškeré náklady spojené s výměnou zboží hradí prodejce, případně nabídne kupujícímu slevu na výrobku.


Postup při výměně zboží
Kupující oznámí písemně tuto skutečnost a to následujícím způsobem:

  • na e-mailovou adresu provozovatele info@maxbaby.cz zašle detailní popis požadované vyměny zboží.

Kupující bude nejpozději do 3 pracovních dnů informován o dalším postupu. Zboží je nutné zaslat jako doporučený dopis/balík nebo jako Balík do ruky či prostřednictvím dopravní společnosti např. PPL, DPD, GEIS nebo IN TIME.

 

ZÁSILKY ZASLANÉ NA DOBÍRKU NEBO JAKO BALÍK NA POŠTU NEMŮŽEME PŘEVZÍT!!