- Úvod
- OBCHODNÍ PODMÍNKY
- Vrácení zboží a reklamace
Odstoupení od kupní smlouvy do 14ti dnů od nákupu
Vždy se může stát, že dojde k chybě, ať už při kompletaci objednávky nebo k poškození zásilky během přepravy. Rovněž se může stát, že Vám dané zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit v rámci 14ti denní lhůty pro vrácení zboží bez udání důvodu.
Jak tedy postupovat? Kontaktujte nás na e-mail info@maxbaby.cz, že zboží z vaší objednávky vracíte v rámci 14ti denní lhůty. Do emailu prosím, připojte jméno číslo objednávky či faktury a číslo zboží, které vracíte (v případě úhrady objednávky na dobírku připojte i číslo účtu, kam má být částka vrácena). Ke komunikaci můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však vaší povinností. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy najdete jako přílohu potvrzené objednávky ve vašem emailu nebo na našich webových stránkách.
Formulář Odstoupení od kupní smlouvy ke stažení zde.
Pokud nevyužijete náš formulář bude vám vrácena částka stejným způsobem, jakým byla hrazena. V případě platby na dobírku vás požádáme o zaslání čísla účtu, kam má být částka vrácena.
Následně budete vyzváni naší pracovnicí z oddělení reklamace k zaslání zboží na níže uvedenou adresu.
Náklady spojené s vrácením zásilky hradí kupující/odesílatel. Zboží lze zaslat jako doporučený dopis/balík nebo jako Balík do ruky prostřednictvím České pošty či prostřednictvím dopravní společnosti.
ZÁSILKY ZASLANÉ NA DOBÍRKU NEBO JAKO BALÍK NA POŠTU NEMŮŽEME PŘEVZÍT!!
Adresa pro vrácení zboží:
CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov
Po obdržení zboží vám bude vrácena částka za zboží+poštovné, pokud bylo v rámci objednávky kupujícím hrazeno (doběrečné není součástí vrácení platby).
DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE
Právo odstoupit od smlouvy má zákazník do 14 dnů ode dne, kdy on nebo jím určená třetí osoba převezmou zboží, přičemž aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, stačí odeslat Oznámení o odstoupení od smlouvy poslední den příslušné lhůty.
Kupující má podle §1829 občanského zákoníku právo již odeslané či jím přijaté zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodu, pokud možno v neporušeném stavu a nejlépe v neporušeném obalu na vlastní náklady - má tedy právo odstoupit od uzavřené kupní smlouvy bez udání důvodů a bez jakékoliv sankce. V případě, že je zboží používáno a částečně opotřebováno, prodejce vypočte náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží a určí, o kolik bude snížena vrácená cena.
Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí zákazník o svém odstoupení od této smlouvy informovat náš obchod, formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím elektronické pošty na adresu info@maxbaby.cz). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však vaší povinností.
Pokud odstoupí zákazník od smlouvy budou mu vráceny bez zbytečného odkladu všechny platby, které na úhradu zboží od zákazníka obdržela, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro příklad: doběrečné není součástí vrácení nákladu na poštovné či v případě, že máte dopravu zdarma není poštovné proplaceno jelikož nebylo vámi hrazeno.
Pro vrácení plateb bude použit stejný platební prostředek, který zákazník použil pro provedení počáteční transakce, pokud nebude dohodnuto jinak. Platbu bude vrácena až po obdržení vráceného zboží bez zbytečného odkladu. Zákazník je povinen zboží vrátit společnosti do 14 dnů po odstoupení od smlouvy.
K zásilce musí být přiloženo odstoupení od kupní smlouvy nebo případně dodací list nebo průvodní dopis případně vznik smlouvy jinak hodnověrně prokázát např. emailová komunikace. Zákazník doručí vrácené zboží na adresu pro vrácení zboží.
Dle § 1837 nelze vrátit zboží, u kterého došlo k porušení hygienického obalu.
Reklamace
Jak tedy postupovat? Kontaktujte nás na e-mail info@maxbaby.cz a v případě reklamace připojte fotografie poškozené části zboží. K uplatnění reklamace můžete využít náš Reklamační formulář. Následně budete vyzváni naší pracovnicí z oddělení reklamace k zaslání zboží na níže uvedenou adresu. Ke zboží rovněž připojte stručný popis závady společně s číslem objednávky či dodacím listem.
Adresa pro reklamaci zboží:
CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Záruční doba
Na veškeré zboží (vyjma drogistického a zboží s uvedenou dobou použitelnosti) prodávané v našem internetovém obchodě, se vztahuje záruční doba 24 měsíců.
Záruka se nevztahuje na následující případy:
- zboží bylo poškozeno nevhodným nebo neodborným zacházením,
- zboží bylo poškozeno přírodními živly,
- zboží bylo poškozeno běžným opotřebením.
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Tato doba se případně dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde-li k výměně zboží, počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců.
Reklamace a její uplatnění
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada na výrobku, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva:
- jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady nebo na výměnu vadného zboží, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, má zákazník právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
- jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a brání řádnému užívání zboží, má právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy,
- jde-li o vady neodstranitelné, které nebrání řádnému užívání věci a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.
Při převzetí zásilky je kupující povinen překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice, apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách.
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci bez zbytečného odkladu. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit (výměna zboží nebo vrácení peněz).
Pokud se prokáže reklamace jako neoprávněná, hradí náklady spojené v souvislosti s posouzením reklamace zákazník.